Nylig viste oppføringer

Flere enn én million elever har gitt 5 stjerner til sin lærer

• Kristiane

matematikk Lærer

Kristiane er super både pedagogisk og faglig. Forklarer tydelig slik at min datter opplever mestring. Anbefales

Kristina

• Samuel

piano Lærer

I am very happy that I did classes with Samuel. He is a great teacher, the classes are active, and I learned alot from him. It was very easy for me to see what he was doing on his piano, because he has a good set up. I am looking forward to have more classes with him in the future!

Constance

• Julia

leksehjelp Lærer

Hyggelig og motiverende. Inspirerende måte å undervise på.

Katrin

• Arvid

fiolin Lærer

Når man nærmer seg 60 år er kanskje ikke fiolin det logiske valget å lære seg, men med Arvid som lærer vet jeg at jeg kommer til å mestre fiolin på det nivået jeg ønsker Arvid er en svært positiv og engasjert lærer som tar vare på eleven sin. Etter bare en time hadde jeg lært masse og jeg gleder meg til videre til kommende timer. Arvid tar seg tid til å lytte og svare på spørsmål, og er svært tålmodig. Timen består av teori og praksis og så er det øving på egenhånd frem til neste time. Svært lærerikt og meget inspirerende. Anbefales på det varmeste!

Gunther

• Jørgen

matematikk Lærer

Hei, Jørgen du er veldig flink og tolmodige å lære. Nathan er veldig happy og komfortable du er flink:)

Wendu

• Vincent

tegning Lærer

Tålmodig og flink kar til å lære bort kunsten om oljemaling. Sitter med mye kunskap og er dreven innen for faget.

Stig Ingvar

a teacher giving a lesson

Du kan også
bli en superlærer