Nylig viste oppføringer

Flere enn én million elever har gitt 5 stjerner til sin lærer

• Nora

tysk Lærer

Veldig flink tysk-lærer og supergod til å lære bort med enkel start og så individuell tilpasning

Kirstin Meintjes

• M. Zuhur

matematikk Lærer

Veldig fornøyd! Grundig, dedikert, dyktig og hyggelig!

Karoline

• Daniel

spansk Lærer

Forstår nivå på elev og er tilretteleggede. Gir elev trygghet

Lene Kristin

• Mathias

matematikk Lærer

Mathias er oppmuntrende, tålmodig og flink til å tilrettelegge etter kompetansenivå. Han stiller forberedt til timene og gir gode tilbakemeldinger. Anbefales:)!

Natalia

• Aksel

tysk Lærer

Veldig fornøyd med å ha Aksel som lærer, han legger virkelig arbeid i undervisningen både før og etter timene og er veldig tydelig og lett og forstå. Han bryter ned pensum på en måte som gjør det forståelig, noe som holder motivasjonen min oppe.

Jesper

• Anna

italiensk Lærer

Jeg var på jakt etter en Italiensk lærer. Som kunne hjelpe meg å friske opp det lille jeg kan av språket. Anna er flink til å bruke enkle å forståelige måter å lære italiensk. Hun er grundig og enkel å bli kjent med. Profesjonell